Reklama w Google Ads otwiera dla Ciebie nowe i skuteczne sposoby dotarcia do klienta. Ten rodzaj reklamy to nie tylko wyświetlanie strony na górze wyników wyszukiwania,
ale i reklamy banerowe, reklamy YouTube, czy choćby reklamy produktowe dla sklepów internetowych. Z przyjemnością opowiem Ci o gigantycznych możliwościach, jakie daje reklama w Google oraz dobierzemy najlepsze rozwiązanie dla Ciebie, aby pozyskać nowych klientów.
Zamów bezpłatną wycenę!
Profesjonalne kampanie Google Ads!
∙ Dedykowany specjalista Google Ads.
∙ Jasne zasady współpracy.
∙ Co miesięczny raport.
∙ Indywiudalne podejście do klienta.
Co dla Ciebie zrobimy?
Tam gdzie Twoi klienci
Twoje reklamy mogą pojawiać się w wyszukiwarce Google, platformie YouTube oraz w sieci witryn internetowych należących do wydawców, którzy współpracują z Google.
Precyzyjnie dobrane
Na podstawie analizy Twojej firmy dobieramy precyzyjnie określone słowa kluczowe oraz grupę docelową, której będą się wyświetlały reklamy. Wiek, płeć, zainteresowania — to tylko kilka z wielu możliwości określania grupy odbiorców.
Uniklana kreacja
Tworzymy unikalną kreację, która przyciągnie uwagę Twoich potencjalnych klientów. W zależności od potrzeb dopasowujemy teksty i formaty grafik tak, by jak najkorzystniej zaprezentować Twoją firmę.
Ile to kosztuje?
Koszt całkowity to koszt obsługi + budżet reklamowy, który przeznaczysz na wyświetlanie reklam na serwisach Google. Każdą wycenę przygotowujemy indywidualnie tak, by dopasować budżet do Twoich potrzeb.
Kampania w sieci wyszukiwania dzięki wpisywanym przez użytkownika słowom kluczowym w wyszukiwarce spowoduje wyświetlenie Twojej reklamie na szczycie wyszukiwań i skieruje potencjalnych klientów prosto na Twoją stronę.
Reklamy banerowe
Ciekawe kreacje graficzne, dotrą do Twoich potencjalnych klientów przeglądających strony internetowe, oglądających filmy w YouTube, czy sprawdzających konta Gmail lub korzystają ze stron, czy aplikacji mobilnych.
Reklamy produktowe
Docieraj ze swoimi produktami do najbardziej wartościowych klientów — tych, którzy szukają dokładnie tego, co masz w ofercie. Ten format reklamy pozwala prezentować szczegółowe informacje jak cena, opis, nazwa sklepu i co najważniejsze, zdjęcie produktu.
Remarketing
Remarketing pozwala dotrzeć do osób, które weszły w interakcje z Twoimi reklamami lub wykonały konkretne działania na Twojej witrynie. Dzięki dynanamicznie dopasowanym zawartością docieramy do odbiorców z reklamami, które z największym pradopodbieństwem skłonią ich do podjęcia działania.